Hello! We are

Chat2Desk

Improving the customer service experience!

Chat2Desk: 6 years in the

omnichannel market And Let's Go For More

2021

Partner in Paraguay

2020

Growth during COVID-19 Company transformation

2020

Partner in Argentina

2019

Moscow office is opened 100-million-processed-messages mark is reached Mobile app is launched

2018

First retreat held in Mexico City Implementation of the global round-the-clock tech support

2017

Partner in Guatemala

2017

150 partners around the world Building of the sales funnels First CRM integrations

2016

Our first partners: Mexico, South Africa and Kazakhstan Corporate on-premise solution is launched

2015

Start of working on Chat2Desk.com X5 Retail Group and Beeline test the service

2014

Start of working with WhatsApp™ and Viber™

Our Principles

Commitment to the

resellers

And Business Allies

We are in constant search of win-win relationships, confident that by strengthening ties we generate: continuous learning, employment opportunities, consolidation and application of new technologies, as well as a sustainable business circle, among others.

Innovation

continues

Commitment to employees: Know how to be, know how to be and know how to do career opportunities where the company focuses on creating a stimulating and participative work environment, which promotes the health and well-being of all employees.

Career plan for the

partners

Through the evaluations 9 box is analyzed individually the current and potential level of contribution of an employee to the organization, same that leads to a development and training plan involving Chat2desk University, for the achievement of the application of the model Effectiveness + Efficiency = Effectiveness, likewise the measurement of the level of satisfaction of employees attached to the NOM-035-stps-2018, psychosocial risk factors at work-identification, analysis and prevention in a solid Campaign of collective behaviors is performed.

OUR APPROACH:

Information security and

satisfaction of the customer

They constitute the key points and principles of our management system, the focus on these points allows us to make from small continuous improvements in the workplace to significant improvements throughout the organization, always with an impact on our environment, customers and suppliers.

Map of our partners

20

+

employees at the main office

30

+

parther around the world

50

+

Customers around the world

Our Team

Specialized in Technology

Ricardo Quiroz - Soporte Técnico e Infraestructura

Soy una persona responsable, apoyándote en tus requerimientos para evitar las fallas operativas. Formo parte del equipo técnico que te dará respuesta 24/7 y mantendrá todo bajo control.

Ing Mario Cuautle - Director comercial

Chat2desk representa un gran proyecto de consolidación de años de experiencia y trabajo en el sector. Como líder del área comercial te ayudaré a potenciar tu negocio desde nuestra herramienta omnicanal.

Lic. Mercedes Sanchez - Gerente de Formación y Desarrollo Organización

Facilitándote el conocimiento; estoy aquí para ayudarte en la integración a Chat2desk. Deseo que cada que ingreses tengas la facilidad de llegar más rápido a tus clientes.

Ing. Christopher Ponce - Coordinador de Producto T.I.

Mi objetivo es apoyarte, para que tus requerimientos no tengan fallas operativas. Conjuntando experiencia y nuevo talento, mi equipo te dará respuesta 24/7.

LIc. Diana Lucio - Ejecutiva de Cuentas Corporativas

Me apasiona entender tus necesidades para que tú experiencia sea grata y única. Cuento con experiencia para brindarte un alto nivel de servicio.

Lic. Jesus Cuautle - Ejecutivo de Cuentas Corporativas

Me apasiona la atención a clientes, entender tus necesidades es mi prioridad. Cuento con experiencia para brindarte un alto nivel de servicio

Lic. Harold Vidal - Analista Legal

Mi objetivo es la protección de tus datos, haciendo que tus necesidades sean mis prioridades. Brindaré la confianza necesaria para que el servicio cumpla las debidas exigencias.

Lic. Dante Escamilla - Analista de Integración y Comunicación

Soy una persona creativa en búsqueda de facilitarte el conocimiento sobre Chat2desk. Deseo que cada que ingreses tengas la facilidad de llegar más rápido a tus clientes.

Lic. Zaira Saavedra - Asistente de Dirección

Estoy aquí para asegurar que nuestros procesos internos contribuyan a darte la mejor solución. Brindaré la mayor exigencia para que tus requerimientos sean los adecuados.

Ing. Barbara Reyes - Desarrolladora

Soy una persona dedicada que conoce tus necesidades para brindar soluciones a las fallas que se puedan presentar. Formo parte del equipo técnico que te dará respuesta 24/7 y mantendrá todo bajo control

Ing. Edgar Jasso - Desarrollador

Brindo soluciones a las fallas especificas que se puedan presentar, apoyándote siempre que lo necesites. Formo parte del equipo técnico que te dará respuesta 24/7 y mantendrá todo bajo control

Ing. Juan Manuel Juarez - Soporte Tecnico

Estoy aquí para brindar soluciones, evitando que existan fallas en tus operaciones. Formo parte del equipo técnico que te dará respuesta 24/7 y mantendrá todo bajo control